دروپال چیست

جمعه 18 آبان 1397
13:12
B2B commerce lover
دروپال چیست

دروپال سیستم مدیریت محتوا رایگان و منبع باز ( open source ) با یک جامعه بسیار بزرگ و فعال می باشد و میلیون ها ارگان، شرکت و نفر از آن برای سایت خود استفاده می نمایند بدون آنکه نیازی به دانش طراحی داشته باشند.

از دروپال برای مدیریت حدود 2.5 درصد از کل صفحات وب استفاده شده است. تا ماه آوریل ۲۰۱۷ جامعه دروپال حدود 1/3 میلیون کاربر داشته است و بیش از 23 هزار افزونه، 2615 قالب برای تغییر ظاهر جهت ایجاد یک سیستم مدیریت محتوای دروپالی پیچیده، برای آن ارائه شده است. دروپال به دلیل قدرت فراوانی که دارد میتواند توسط آن سایت بسیار قدرتمندی را ایجاد نمود، البته این قضیه باعث نمیشود که نتوان از آن روی سایت های کوچک و متوسط استفاده نمود. پس میتوانید جهت طراحی سایت ، با خیال راحت از دروپال استفاده نمایید.

مطرح ترین ماژول دروپال views می باشد که در دروپال 8 این ماژول در هسته قرار گرفته است و این ماژول با بیشتر ماژول های دیگر دروپال میتواند ارتباط برقرار کند. در آموزش های آینده به این ماژول مفصل میپردازیم.

چرا دروپال؟

چرا دروپال را انتخاب نماییم برای طراحی سایت؟ این سیستم مدیریت محتوا با php پیاده سازی شده است و یکی از مناسب ترین سیستم های مدیریت محتوا برای طراحی سایت می باشد، دروپال انعطاف بسیار بالایی دارد و میتوان هر نوع سایتی از کوچک تا بسیار بزرگ را با آن ایجاد نمود.

عملکرد بالا و انعطاف پذیری بسیار بالای دروپال ، سادگی و مقرون به صرفه بودن این سیستم مدیریت محتوا (cms) برای شرکتهای دیجیتالی باعث برتری دروپال شده و باعث شده شرکت های بزرگ از آن استفاده نمایند

دروپال دارای مستندات بسیار زیادی و حرفه ای به زبان انگلیسی می باشد که برای هر خطا یا پرسشی ، یک پاسخ با دلایل مناسب در اختیار شما قرار می دهد و شما را به راه حل مرساند. تعداد ویدئو های آموزشی ، مقالات آموزشی و داکیومنت های دروپال بسیار زیاد است و در ایران نیز اطلاعات کافی و بسیار زیادی برای متخصص شدن در دروپال وجود دارد.

برای سفارش طراحی سایت می توانید به تیم دروپالی مراجعه نمایید.


[ بازدید : 651 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تجارت به سبک B2B است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]