خرید عمده لباس از ترکیه

سه شنبه 2 آبان 1396
11:58
B2B commerce lover

خرید عمده لباس از ترکیه برای افرادی که حتی آشنایی با این بازار ندارند دشوار نیست . برای خرید عمده لباس از ترکیه به کدام شهر مناسب است؟ مناطق و مراکز مهم عمده فروشی لباس در ترکیه کجا هستند و کجا . کدام مکان بهترین هتل ها را پیدا و رزرو کنیم؟

مناسب ترین شهر ها برای خرید عمده لباس از ترکیه ؟

تولیدی و عمده فروشی لباس های زنانه و مردانه بسیار زیادی در استانبول وجود دارند پس اگر قصد سفر به ترکیه برای خرید عمده لباس را دارید، برنامه ریزی های سفر خود را برای شهر استانبول تنظیم کنید.

منطقه عثمانبی (Osmanbey) ، مرکز خرید مرتر (Merter) ،منطقه لاله لی (Laleli) ، زیتون بورنو (Zeytinburnu)، مرکز خرید جان گورن (Gungoren)، مرکز خرید یعنی بوسنا (Yeni Bosna) که فضایی تاریخی دارد از جمله مناطق و مراکز خرید عمده لباس در استانبول ترکیه است. از میان آنها عثمانبی ، مرتر و لاله لی بسیار مهم تر هستند اگر فرصت محدودی برای خرید دارید عثمانبی و مرتر را در اولویت قرار بدهید.

در سفر ترکیه کجا هتل بگیریم ؟

تعداد هتل‌های استانبول بسیار زیاد است و در هر کجای شهر که بخواهید می‌توانید یکی از هتل ها را با قیمتی که در نظر دارید انتخاب و رزرو کنید. تعداد زیادی از هتل‌های استانبول در میدان تقسیم، قلب شهر استانبول قرار گرفته که با انتخاب هرکدام از آنها دسترسی‌تان را به قسمت های مختلف شهر آسان کرده‌اید. تعداد زیادی از مراکز خرید مهم، رستوران‌ها و دیدنی‌های استانبول هم در این میدان یا نزدیکی‌ آن قرار دارد و انتخاب یک محل اقامت در آن کار شما را حسابی راحت می‌کند. قیمت هتل‌های استانبول در محله‌ی تقسیم متفاوت است.

منطقه تقسیم (Taksim) تا عثمانبی یک ایستگاه قطار شهری فاصله دارد ، پس اگر میخواهید برای خرید از عثمانبی برنامه ریزی کنید میتوانید روی هتل های تقسیم برای استقرار نیز حساب باز کنید.


برای خواندن ادامه مطلب خرید عمده لباس از ترکیه به سایت کالا ترید مراجعه فرمایید.


[ بازدید : 685 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

صادرات پسته

يکشنبه 5 شهريور 1396
12:48
B2B commerce lover

با توجه به ارزش و اهمیت بالای صادرات غیر نفتی ، صادرات پسته و ارز آوری حاصل از آن ، شناخت عوامل موثر بر عرصه و تقاضای صادرات پسته از جایگاه ویژه ای برخوردار است . پسته در کشور هایی نظیر ایران ، ترکمنستان ، سوریه و غرب افغانستان رشد میکند . ایران با تولید سالیانه حدود 250000 تن پسته و همچنین از نظر کمیت و کیفیت مقام اول را در دنیا دارد و بعد از ایران آمریکا و ترکیه به ترتیب جایگاه دوم و سوم را دارند.

ایران و ایالات متحده آمریکا، دو کشور اصلی در زمینه تولید و صادرات پسته در جهان هستند ولی با وجود اینکه میزان تولید پسته در آمریکا هم تقریبا با تولید این محصول در ایران برابری میکند ولی کیفیت و طعم پسته ی ایرانی حرف اول را در دنیا میزد و به همین قیمت پسته ی کشور عزیزمان ایران به نسبت گران تر از آمریکا میباشد و تجاری که حوزه ی صادرات و واردات کشاورزی فعالیت دارند ، پسته ی ایران را اولویت خود قرار داده اند.

صادرات پسته از ایران

تولید و صادرات پسته ی ایرانی ، سالانه در حدود 4/1 تا 7/ 1میلیارد دلار برای ایران، درآمدزایی می‌کند . مناطق اصلی تولیدکننده ی پسته ی ایران استان کرمان و شهرستان رفسنجان هستند که 80 درصد از پسته ی ایران را تولید میکنند .

نسبت صادرات پسته به کشورهای مختلف ، متفاوت است . طیف وسیعی از کشورهای پنج قاره خریداران مستقیم پسته خندان ایران هستند. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، در شش ماهه نخست سال 95، بیش از 40 هزارتن پسته خشک و با پوست تازه و مغز پسته به ارزش 381 میلیون و 647 هزار از ایران صادر شده است.

تحلیل و بررسی ها نشان میدهد مشتریان عمده پسته ایرانی در دو ماهه نخست سال 95، کشورهای یوگسلاوی ،لتونی ،اردن ،اسپانیا، استرالیا ،اسلواکی، افغانستان، امارات متحده عربی، الجزایر، اوکراین، ایتالیا ،آذربایجان، آلمان، بحرین، بلغارستان ،بلژیک، پاکستان، تاجیکستان، تایلند، تایوان ،ترکیه، تونس ،جمهوری کره، چین، سوئیس ،عراق ،عمان ،فدراسیون روسیه ،فرانسه ،قرقیزستان ،قزاقستان، قطر، کانادا ،کویت ،لبنان ،لهستان ،لیتوانی ،مالزی، مصر، مکزیک ، ویتنام ، هند ، هنگ کنگ و یونان هستند.

برای مطالعه ی ادامه ی مطلب و کسب اطلاعات جامع در زمینه ی صادرات پسته به سایت کالاترید مراجعه کنید.


[ بازدید : 647 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

صادرات سیمان

سه شنبه 31 مرداد 1396
16:27
B2B commerce lover

سیمان یکی از پر مصرف ترین فرواده های صنعتی دنیا میباشد ولی ارزش آن به نسبت حجم زیادی اشغال میکند پایین است . و به همین علت هم عواملی مانند مسافت ،هزینه های حمل و نقل و انرژی بر صادرات سیمان و فروش این محصول بسیار تاثیر گذاشته است.

شعاع صادرات سیمان با توجه به اینکه سیمان کالایی حجیم است و از هزینه های بالایی برای انبارداری برخوردار است ،محدود بوده و تولید آن بسته به مصرف و نوسان بازار متغیر است .

در حال حاضر در بسیاری از کشورها راه سازی به وسیله سیمان صورت میگیرد و جایگزین قیر شده است که این راهکار بازار خوبی را در کشورهای مختلف ایجاد کرده است، زیرا قیر بسیار گران تر از سیمان می باشد و همچنین قیر زیان بیشتری به محیط زیست وارد می نماید.

سيمان بعنوان مهمترين و پرمصرف ترين و ارزشمندترين كالاي استراتژيك قرن حاضر بشمار مي رود و سیمان ایران به ۲۴ کشور جهان از جمله کشور های عراق، آذربایجان، ترکمنستان، افغانستان، روسیه، قزاقستان، تاجیکستان، کویت، پاکستان، قطر، سومالی، ترکیه، امارات، گرجستان، عمان، تانزانیا، عربستان، ارمنستان، ازبکستان، قرقیزستان، واتیکان، هند، سوازیلند و چین صادر میشود .


رقبای ایران در صادرات سیمان

کشور های مهم تولید کننده سیمان عبارت اند از: چین – هند – ایران – ترکیه – برزیل – روسیه

ایران به عنوان چهارمین تولید کننده دنیا، حدود دو درصد از سهم جهانی سیمان را به خود اختصاص داده است. کیفیت سیمان ایران از بسیاری از رقبا بالاتر می باشد ولی بعضا کشورها تنها در قیمت این کالا رقابت میکنند و از لحاظ کیفیت رقابتی با ایران نمیتوانند داشته باشند.

کشور چین بزرگترین تولید کننده سیمان میباشد .چین و ترکیه از بزرگترین رقبای ایران در صنعت صادرات سیمان به شمار میروند و با توجه به صادرات سیمان از چین به افغانستان صادرات این محصول از ایران به افغانستان کاهش یافته است.

نائب رئیس مشترک ایران و افغانستان تعرفه‌ بالا، جاده‌های نامناسب، تخلیه بار کامیون‌ها در مرزها را مهمترین علت کاهش صادرات سیمان به افغانستان دانست.

رقبای اصلی صادراتی ایران در صادرات سیمان به عراق ، کشورهای ترکیه، امارات و پاکستان هستند که هر سه کشور بازار عراق را هدف قرار دادند. در حالی که ایران حضور تاثیرگذاری در دیگر بازارهایی که کشورهای ترکیه، پاکستان و امارات دارند را در دست ندارد.ا

ادامه ی مطلب را در سایت کالاترید مطالعه کنید.


[ بازدید : 711 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تعرفه گمرکی

سه شنبه 31 مرداد 1396
13:35
B2B commerce lover
تعرفه گمرکی

تعرفه ی گمرکی ( Customs Triff) یک سیستم طبقه بندی از کلیه کالاهایی است که جنبه بازرگانیصادرات و واردات بین المللی دارد و در واقع مالیات یا عوارض بر کالاهایی میباشد که میان کشورها یا منطقه‌ها صادر و وارد می‌شود . به طور کلی هزینه های گمرکی وجوهی هستند که جهت بعضی از خدمات گمرکی مثل تخلیه ، بارگیری یا باربری ، صفافی یا بارچینی ، انبارداری ، آزمایشگاه ، کارشناسی کالا ، بدرقه مطابق نرخی که به موجب هیات وزیران برای هر یک از موارد مذکور تعیین و به گمرک ابلاغ میشود.


ممکن است سازمان یا اشخاصی که بعضی از این امور را ( به استثنا تعرفه بندی ، خدمات بدرقه که منحصراً باید توسط گمرک انجام شود ) به عهده میگیرند ، دولتی یا وابسته به دولت نباشند . به عبارت دیگر ممکن است این خدمات به بخش خصوصی واگذار یا به مشارکت یک سازمان دولتی انجام شود . این امور چون درباره ترخیص کالا و اظهارنامه های گمرکی است . صرف نظر از اینکه چه شخصی اعم از دولتی یا خصوصی عهده دار انجام این خدمات باشد ، هزینه گمرکی خوانده میشوند .


وجوهی که در گمرک از کالاهای وارداتی دریافت می‌شود، به چند دسته کلی تقسیم می‌شود. یکی حقوق و دیگری عوارض است که نوعی مالیات غیرمستقیم است و دیگری هزینه‌ها ست که در مقابل انجام خدمت وصول می‌شود.حقوق و عوارض که شامل حقوق ورودی و حقوق پایه میباشد ، توسط گمرک وصول میشود وهزینه‌ها توسط سازمان‌های ارائه‌کننده خدمت وصول میشود. حقوق ورودی که در بند (ح) ماده یک قانون امور گمرکی تعریف شده شامل دو قسمت است:


1 ـ حقوق گمرکی (که برای همه کالاها 4 درصد است و توسط مجلس وضع شده است).


2 ـ سود بازرگانی که توسط دولت تعیین می‌شود. البته مالیات‌ها و عوارض دیگر از جمله 8 درصد از مالیات ارزش افزوده، 4 درصد از کالاهای فرهنگی، 5 درصد از مجموع حقوق گمرکی و سود بازرگانی به عنوان هلال احمر نیز از واردات انواع کالاها و به تناسب نوع و حجم کالا دریافت می‌شود.

برای عمده فروشی و خرده فروشی در داخل کشور هیچ هزینه و تعرفه گمرکی لازم نیست.


[ بازدید : 654 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تجارت به سبک B2B است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]